Povestea Wawa

Primul post este cel mai dificil pentru că eşti copleşit de emoţia începutului, dorinţa de a surprinde pentru că ai mii de idei pe care crezi că e bine să le spui, dar nu ştii cum, toate , pe rând, inevitabil ajungi să tragi aer şi să începi cu începutul.
Povestea noastră, povestea Wawa Fresh Cosmetics a început de la Andrei şi de la Maria, copiii noștri.
Andrei are o piele mai sensibilă și întotdeauna a avut nevoie de o atenție mai specială. Am încercat zeci de produse la recomandarea specialiștilor, unele s-au potrivit, altele nu, iar efectul lor se păstra doar pe durata folosirii, după care o luam iar de la capăt. Totul, până într-o zi în care am cumpărat întâmplător un simplu săpun vegetal, pe care nu eram foarte convinsă că merită să dau banii, pentru că nu mă atrăgea nimic la el. Am citit eticheta, erau puține ingrediente, nu existau conservanți sintetici și atunci mi-am zis că merită să-l încercăm. După ce l-am spălat pe Andrei de câteva ori cu acest săpun moale, nu am mai avut nevoie de crème sau loțiuni, de nimic altceva pentru hidratare. Pielea lui arăta grozav de bine, pentru că era îngrijită natural.
Am tras concluzia ca, de fapt nu pielea lui Andrei avea o problemă, ci ingredientele din produsele cosmetice de îngrijire pe care le foloseam. Atunci i-am spus soțului meu : “Acest săpun este minunat, păcăt că nu are imagine, nu comunică nimic și nu e atractiv. Dacă ar avea și aceste calități sigur ar fi cunoscut și apeciat de mult mai multă lume.
Acesta a fost momentul în care am hotărât că putem să oferim altceva : produse cosmetice naturale, handmade, 100% din ingrediente vegetale, sigure și mai ales proaspete ...și ne-am apucat de treabă, până când am ajuns la branding                  ( mulțumesc Valentina Conon și Nelson Motta) care trebuia să arate și să comunice ceea ce e Wawa.
Maria s-a născut când Andrei avea 1 an și 7 luni. Nu i-a ieșit să o strige pe nume, iar pentru că ea era mică și plângea i-a spus Uaua, iar noi am transformat acest Uaua în Wawa, după care am adăugat conceptul nostru definitoriu: cosmetice proaspete (FreshCosmetics)
Nu facem creme în bucătăria de acasă, cu telul și cu mixerul de la prăjituri, nu lucrăm după ureche, ci după rețete și proceduri și am organizat totul ca la carte, timp de câteva luni, pentru ca la dumneavoastră să ajungă prospețimea naturală a cosmeticelor noastre, respectând toate condițiile legale de autorizare și punere în vânzare a produselor cosmetice.
După toate acestea, doresc să-i mulțumesc soțului meu care m-a susținut necondiționat, familiei, oamenilor care au avut încredere în mine și dumneavoastră, pentru că ați citit aceste rânduri.
Andrada Horoba